Лохвицька територіальна громада

Полтавська область, Лохвицький район

12.06.2025 15:20

ВИТЯГ З РЕЄСТРУ ВЕТЕРАНІВ ВІЙНИ

9f6ed291-78d9-4efb-a916-c676a1fedb4d.jpg

Витяг з Реєстру ветеранів війни - це офіційний документ, що підтверджує внесення особи до Єдиного державного реєстру ветеранів війни. У витягу зазначаються ключові дані щодо статусу ветерана, підстави набуття цього статусу, а також інші важливі відомості, які необхідні для отримання соціальних пільг, компенсацій, допомоги або участі в програмах підтримки.

Хто може отримати витяг?

Отримати витяг мають право:

* учасники бойових дій;

* особи з інвалідністю внаслідок війни;

* члени сімей загиблих (померлих) ветеранів;

* особи, які мають статус добровольця або брали участь у заходах із забезпечення нацбезпеки та оборони;

* інші категорії осіб, визначені Законом України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту".

          Отримати витяг з Реєстру незалежно від зареєстрованого місця проживання може особа, її законний представник або інший представник, а також член сім’ї (чоловік, дружина, батьки, законний представник дитини (до 18 років), неодружені повнолітні діти, визнані особами з інвалідністю з дитинства I та II групи або особами з інвалідністю I групи, особа, яка перебуває під опікою або піклуванням) особи, яка потрапила в полон держави-агресора або набула статусу зниклої безвісти за особливих обставин.

           Якщо для отримання витягу звертається людина, яка просить дані не про себе, то їй потрібно надати документ який підтверджує особу, підтверджує представництво та/або родинні зв’язки, підтверджує інвалідність, опіку чи піклування. витяг з Єдиного реєстру осіб зниклих безвісти за особливих обставин або з інформаційної системи з питань поводження з військовополоненими.

Які дані містить витяг?

У витягу з Реєстру ветеранів міститься така інформація:

  1. Прізвище, ім’я, по батькові;
  2. Дата народження;
  3. Ідентифікаційний код;
  4. Категорія особи (наприклад, учасник бойових дій);
  5. Підстава для внесення до реєстру (рішення відповідного органу);
  6. Дата внесення до реєстру;
  7. Документи, на підставі яких надано статус (серія, номер, ким і коли видано).

Куди звертатися для отримання витягу?

* Центр надання адміністративних послуг (ЦНАП);

* через Портал Дія  https://diia.gov.ua.

 

На що звертати увагу?

Обов'язково перевіряйте правильність персональних даних у витязі;

Підготуйте оригінали документів для подання заяви;

При електронному запиті зберігайте цифровий витяг або його QR-код.

 

Витяг  видають одразу під час звернення.